Tuesday, December 11, 2012

Bitkiler

Önümüzdeki pazartesi tekrardan kolposkopi yapilacak. Bir onceki kolposkopim gayet rahat gecmisti. Özel bir yerde yaptirdim ve cok deneyimli bir doktordu. Hemşiireler de muthis tatliydi ve hic elimi birakmadilar islem sirasinda. Ama bu kez başka bir doktora gidiyorum -
 sigortamın karşıladığı bir doktora. Bakalım bu sefer nasil olacak... Aslında acıya macıya razıyım, yeterki sonuçlarım temiz çıksın.
 
Ayrıca geçen hafta upuzun bir sikayet listesi ile çin tıbbı doktoruna gittim. Listedeki sorunlarimdan bir kismi soyleydi hpv, akne, akinti, kilo kaybi, tuylenme, depresyon, zayif bağışıklık sistemi vs. Doktor bitkisel bir karisim verdi, 3 gün boyunca gunde iki kere icmek icin. Tabii ki tadi berbat, ama icinde sadece bitkiler var. Bunlari kullandiktan sonra gel, ve bir degisiklik olup olmadigini bildir, ona gore bir sonraki karışımın hazirlansin dedi. Ancak ben bu hafta geri gidemeyecegim, daha sonra tekrar gitmek istiyorum tabii. Fakat, son bir kac gundur cok asiri sekilde akintim var. Hic bu kadar cok olmamisti. Sanirim bu bitkisel karisimla alakasi var. Umarim olumlu bir seydir, mesela icerdeki mikroplar vs belki de sökulup atildi. Umarim :)
 
Çok yakin bir arkadasim da hpv yuzunden lazer operasyonu gecirdi ve kotu hucreleri alinmisti. Bu islemden sonra Pekin'e gidip cin tibbi hastanesinde boyle bitkisel karisimlari ice ice kendine geldi ve resmen hayatı degisti. Bağışıklık sistemini saglamlastirdiktan sonra gercekten de gerisi geliyor. Ben de bir şans vericem çin tıbbına.
 
İçtigim karisimin icindeki bitkilerden bazilari su sitedeki kanser hucrelerini olduren 79 bitkinin listesinde yer almakta:http://www.iyilikguzellik.com/haber.php?haber_id=3895
 
Mesela benim içtiğim karışımda olan bitkilerden birisi Meyankökü (licorice root). Google'a meyankökü yazdığınızda bu mucize bitkinin nelere faydası olduğunu göreceksiniz. Ama lutfen kullanmadan once detaylı bır şekilde araştırın zarar ve faydalarını. Ve eğer hamileyseniz bu tür şeyleri kullanmanızı tavsiye etmem. Ayrıca herşeyin fazlası zarar, hemen iyileşmek için aşırı miktarlarda tüketip vücudunuza yüklenmeyin.

Ben alternatif tibbi seven birisiyim. Sizler de bu listeye bakıp araştırıp aktarlardan bulabildiklerinizi deneyebilirsiniz. Bu bitkilerin tabletleri de var ancak hapların içinde neler olduğundan hep şüphe duymuşumdur o yüzden ben bitkisel çayları tercih ediyorum. En çok güvendiğim ve sevdiğim bitkisel çay markaları da Traditional Medicinals ve Yogi. Mesela şu gunlerde işyerimde günde birer bardak şu çaylardan içiyorum.



No comments:

Post a Comment